2015. január 11., vasárnap

Felkészülés a 30 napra

Nos, holnap kezdem a 30 napos turmix kihívásomat, amikor is 30 napon keresztül tesztelem a kitartó génemet, :) mivel ez idő alatt kizárólag turmixokat fogok fogyasztani! Igen, igen! Zöld, piros, sárga és mindenféle finom, egészséges turmixot.

Ez rám is fér, mivel kb. két hete "kínoz" valami nyavalya, ami horrorfilmbe illő hangokat csal ki a torkomból és a gondos házi praktikák, úgy mint törölköző alatti inhalálás, napokon keresztül brutál adag C-vitamin bevitel, kiürített mézes bödön, majd egy doboz ACC, és egy doboz Tatum, ellenére sem javult. Így nem maradt más választásom, mint látogatást tenni a háziorvosomnál. A felírt 7 szem gyógyszerért kiperkáltam 1.500 Ft-ot, és böcsülettel beszedtem, de még mindig köhögök... Tehát NAGYON rám fér ez a 30 napos egészségbomba! Remélem teljesen helyrebillent! Pont elég antibiotikumot tömtek belém! Ááá utálom a gyógyszereket!

Nos... délelőtt a piacon már meg is történt az első adag zöld turmix hozzávalóinak a beszerzése. Szerencsére spenótot is kaptam, méghozzá gyönyörűűű szépet! Le is fényképeztem! :)

Hűű, most azért elkapott egy kis para... hiszen még soha nem csináltam ilyesmit ilyen hosszú ideig, pláne akkor nem, amikor nem voltam épp csúcsformában...
Persze voltak elvétve léböjtkúrák, gyümölcsnapok, barna rizs kúrák, de 30 napig még soha nem bírtam. Persze eddig az agyament gondolkozásommal még el sem határoztam ilyesmit...

De amikor ilyen nyavalyásak vagyunk, akkor a legjobb a mega dózisú vitamin, nem? Hát na! Most majd adok az arcomnak belőle rendesen. :)

És íme a többi fincsi hozzávaló.
A legegyszerűbb zöld turmixhoz nem kell egyéb mint spenót, banán, alma és víz. Aki édesszájú vagy édesebben szereti mézet is tesz bele, én most megpróbálom plusz édesítés nélkül inni, hogy a méregtelenítő hatása jobban érvényesüljön.
Vettem még egy kis fej brokkolit és petrezselyem levelet is, ha idő előtt elfogyna a spenótom, mivel a piacon csak egy helyen kaptam és ott is csak fél kilót.

Nos akkor holnap indul a buli! :)

Terveim szerint minden, a jó és a rossz napjaimon is jelentkezem majd az aznapi recepttel, az érzéseimmel, a nyafogásommal, aztán együtt letesztejünk meddig bírom! Na pá! Akkor holnap!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése