2015. január 13., kedd

2. nap

Este 6 óra van. Ezennel teljesítettnek tekintem ezt a napot is! Huu két pipa! Haladok, haladok...

Csak hogy fényezzem magam azért azt elmondom, hogy volt ám nehezítő körülmény ebben a napban is! Nem, most nem kívántam rosszalkodni ;) viszont tréning volt ma az OTP-nél, ahol dolgozom. Egy új tréner jött hozzánk, aki megizzasztott minket amúgy rendesen, tehát ott kellett lenni agyban, testben, lélekben. Én meg szorgalmasan szipókáztam az adagomat. Nem, nem néztek sokan furcsán, akik olvastak az őrült ötletemről, érdeklődőek voltak és csak páran könyvelték el, hogy nyilván fogyni akar a csaj! :)

Már reggel elkészült a mai löket, ezúttal narancssárga színben. Ez is egy újító recept, mert sütőtököt nyersen még nem ettem, de a turmix igen finomra sikerült!

Tehát alapjául nyers sütőtököt választottam, összeeresztve egy sárgarépával, 2 naranccsal, s kiegészítve 2 banánnal, plusz datolyával. Az íze valami isteni. Olyan sárgadinnyés beütést éreztem rajta...

Itt van ni a képe is! :)

Ha turmixot készítünk, fontos alapszabály, hogy a keményebb zöldséget vagy gyümölcsöt tegyük alulra, amit azonnal "elkap" a kés, és a puhábbak kerüljenek felülre. Ugyanis ha fordítva járunk el, nyilván - úgy is elkészül a turmixunk, ám - többször kell leállni és megkavargatni, hogy a keményebbek is megadják magukat.

Így zöld turmixnál is célszerű, ha pl. kelkáposztával vagy spenóttal készül, ezeket a zöldeket tenni a turmix aljára, s rájuk pakolgatni az almát, a banánt meg a satöbbit. S persze ne felejtsük el az egészet megkínálni jó pár pohár (lepje el a cuccot) vízzel, különben leég a motor... Ha a fent említett módon járunk el, tutira fincsi, krémes, lágy, szexis turmix lesz a végeredmény! :)

Érdekes, hogy most csak egy adag turmixot készítettem, egész napra másfél litert, nem tudtam többet magammal vinni, de teljesen elég is volt. Ma egyáltalán nem éreztem éhséget, fáradtságot, letargiát önként választott "sanyarú sorsom" miatt, vagy kívánást csúnya dologok iránt. :) Lehet ez a összeállítás töményebb, tartalmasabb és így tartósabban is csillapította az éhségérzetemet. E mellett persze ittam is rendesen, de csak vizet.

Szóval jó volt! Olyan büszke vagyok magamra!!! :)

Na pá! Holnapig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése