2015. január 25., vasárnap

14. nap - Próbatétel II. - Ma szintén vendégségben! :)

Ezen a hétvégén dupláztam! :) Ma is vendégségben voltam. Egy ügyfelemből, barátnőmmé avanzsált drága lény és a párja hívtak meg pót János-napozni! Kedves kis társaság gyűlt össze... Remek volt, mint tegnap! Csak a kedvenc ételeimet láttam mindenütt! Húsleves, zúzapörkölt, franciasaláta, fasirt, túrós és almás rétes stb. Őrület! Mondtam is magamban "Ezt nem hiszem el... hogy lehetek ilyen szerencsés, hogy egymás után két nap is tesztelhetem az önmegtartóztató génemet!" :D

Persze sikerült, bár ismét kaptam furcsa tekinteteket, főleg a férfiak részéről, ők azok, akik nem igazán értik mire jó ez az egész méregtelenítés dolog. És persze kaptam egy csomó "kedves" megjegyzést az ünnepelttől is, "7 kilót fogytál? Hát nem látszik..." :D Meg cikizett a turmixom miatt, ugyanis vittem magammal ellátmányt... Tünemény az az ember! Amúgy bírom, jó fej! :)

Szóval mielőtt mentem, összeütöttem egy roppant egyszerű kis ebédet, hogy legyen mivel elszórakoznom és vigasztalnom magam, míg a többiek eszik a kedvenc ételeimet! :)

A legegyszerűbb zöld turmix receptje:

1 csomag spenót
2 alma
2 banán
datolya (érzésre)
víz

Én 5 db nagy datolyát tettem bele, hogy ne kelljen mézzel dúsítani, de persze kinek a pap, kinek meg a neje... ízlése szerint. Az eredmény egy kifejezetten jóízű, édes és frissítő ital, tele vitaminokkal, enzimekkel, és életet adó klorofillal.



Mire jó a klorofill?

A klorofill napenergiát tartalmaz, oxigént és sókat hordoz. Megújítja a májat, helyreállítja az emésztést, támogatja az agy, az idegrendszer és a hormonháztartás egyensúlyát, és aktívan segíti a sejtképződést - talán ezért fiatalodik, aki elkezd zöld turmixokat, napi rendszerességgel fogyasztani. Úgyhogy hajrá! :)

Általában az ízletes zöld turmix 60%-ban gyümölcsöt és 40%-ban zöldeket tartalmaz. Nem mindig tartom ezt az arányt, mert én úgy csinálom, ahogy nekem jólesik. (Nem bírom a szabályokat.) :) Van, hogy 50-50% az arány, de van olyan is, hogy jóval gyümölcsösebb az előírtnál. Ahogy épp kívánom. Végülis a lényeg az, hogy igyuk. Mindegy milyen kombinációban!

Összefoglalva kellemes volt ez nap is. És büszkeséggel tölt el, hogy (ma is) kiálltam a próbát! Úgy érzem e hétvége után már semmi nem jöhet, ami ennél nehezebb lenne! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése