2015. január 26., hétfő

15. nap - FÉLIDŐŐŐŐ!

Nem érzek semmi különöset... Továbbra is szép vagyok, energikus vagyok, tele vagyok életkedvvel és továbbra is egyenletesen csökken a súlyom. Imádom, hogy nem kell kitalálnom, hogy mit főzzek magamnak, ami diétás, de finom, és ami Robinak is a fogára való. És olyan jó érzés, hogy ellen tudok állni a finom falatok csábításának! (Robinak persze készítek, amit kér, de meg sem kóstolom!)

Azért az álmaim érdekesek... hát igen. Amikor nincs kontroll elszabadulnak az indulatok... Álmomban nem álltam ellen... :) Ott azért én is bezabáltam, és emlékszem, utána pokoli lelkiismeretfurdalásom volt (még ott álmomban, ami elég vicces) és mikor felébredtem és rájöttem, hogy csak álom volt, óriási kő esett le a szívemről a megkönnyebbüléstől... :)

Olyan mértékben növeli az önbecsülésem, hogy tartom magam az eredeti tervhez, becsülettel végigcsinálom és nem csábulok el, hogy hihetetlen!
Nincsenek dugi kis kajálások, amikor nem lát senki, és úgy se tudja meg senki, nincsen "csak egy picike falat ez vagy az", nincs egy alma sem. Nem azért mert nem lehetne, hiszen szépen beleillik a diétába, és fogyasztok is almát a turmixban. Azért nem eszek meg egy almát sem (igaziból - tehát harapva :) mert úgy döntöttem, hogy ebben a hónapban nincs más csak turmixok és víz. Csak ennyi oka van. Én annyi engedményt tettem csupán, hogy zöld teával is felönthetem a hozzávalókat. Ennyi.

Nem szegem meg a magamnak tett ígéretemet. Mert ha megszegném az aláásná a magamba vetett hitemet és az önbecsülésemet. Ez pedig Te sem engedheted meg magadnak soha! Ha eldöntöttél valamit, igenis kutya kötelességed végigvinni! Mert ezáltal fogsz épülni, szépülni, értékesebbé és jobb emberré válni - most figyelj - a saját szemedben! Ezért csinálom, ezért csináljuk!

 És ez az szigorú önkontroll amellett hogy épít Téged önmagad előtt, őrülten jó érzés is! Jó látni az elképedt arcokat, amikor azt mondom, hogy már két hete nem ettem semmit! :) Szerintem már csak ezért az érzésért is mindenkinek ki kellene próbálnia! Nem beszélve arról az értékes tapasztalatról, hogy utána magasról, nagy ívben a kukába lehet hajítani az összes Dulcolaxot, Rennie-t és a szemétrevaló többit is! Mert az emésztés magától helyreáll.

Ezt le akartam írni...

Még jövök ma a maival... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése