2015. január 17., szombat

6. nap

Kicsit lelkiismeret-furdalásom van... Mióta elkezdtem ezt a kis kalandot, leginkább magamra és az érzéseimre figyeltem és azóta nem is főztem. (nagy sóhaj, ez van.) "El is felejtettem", hogy nem egyedül élek. Bár a barátom amúgy sem sokszor eszik itthon, de tegnap jutott először eszembe, hogy megkérdezzem tőle, főzzek-e valami vacsit... Tudom, tudom nagyon gáz! Csak melegszendvicset kért, így azt készítettem neki. Jobban kell rá figyelnem... szegény. A turmixokat nem akarta megkóstolni, azzal pedig többször is kínáltam. :)

Nos, a 6. nap. Talán így hétvégén kicsit nehezebb. Ilyenkor gyakran megyünk ebédelni a párom bátyjának valamelyik éttermébe, na ez ma kimaradt. Nem igazán a régi étkezés hiányzik, hanem inkább az elszigetelődés zavar. Robi most egyedül ment el ebédelni, én meg itthon maradtam. De legalább már nem piszkál, hogy miért csinálom. Azt veszem észre, hogy teljesen elfogadta. Bár nemigen volt más választása. :)

Úgy kezdtem bele a programba, hogy csinálom ameddig bírom vagy amíg meg nem unom. De valahogy minden egyes nappal, egyre erősebbnek érzem magam! És ez nagyszerű! :)

Rendkívül jó érzés, hogy tisztán étkezem, hogy kapom a visszajelzéseket, amelyben többen elismerésüket fejezik ki nekem, s kitartásra buzdítanak... s külön büszkeséggel tölt el, hogy a testem meghálálja a törődést, nincs rosszul ha feszegetem a határokat egy "kis" edzéssel, és a súlyvesztés, ami már 5 kiló, nem látszik meg a bőrömön. Ennek érdekében mondjuk több dolgot is teszek, majdnem mindig hideg vízzel zuhanyzom (teljesen hideggel) és rendszeresen masszírozom is magam olajos-himalája sós bedörzsöléssel.

Ma már másfél liter zöld turmix el is fogyott. :) Nagyon ízlett, pedig direkt nem csináltam édesre.

Még a monitoromon is zöld turmix van! :)
Íme a mai recept:
Kelkáposztás-narancsos zöld turmix:

5 sötétzöld levél kelkáposzta (a világosabbak nem jók, azokban kevés a klorofill)
4 nagy narancs (meghámozva)
1 fél citrom (meghámozva)
1 banán
4-5 db füge (datolyát nem kaptam)
víz
Aki kevésnek érzi az édes ízt, mert ez inkább savanykás, tehet bele mézet is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése