2015. január 21., szerda

10. nap - Ma van a szülinapom-pom-pom! :)

Ma lettem 40 éves! :) Pont úgy van, ahogy gondolod, szééép kerek szám! Egész jó érett vagyok már! :) Gyerekkoromban mindig erre vágytam. Nem tudom miért pont erre a korra, de nekem ez annyira tetszett! Ennek az évjáratnak már van egy letisztult, kifinomult nemessége és bölcsessége, gazdag élettapasztalata (tehát jó kis közhelyeket tud puffogtatni :) ) és mégis rejt, még megannyi lehetőséget, felfedezést, élményt .... na és persze kételyt.
Már nem vagyunk csitrik, bár néha viselkedünk úgy! Hiszen a lélek nem öregszik! :)
Úgy éreztem (gyermekként), hogy 40 éves koromra már minden a helyén lesz az életemben, meg lesz az, amit meg akartam szerezni, rohangálni fog körülöttem 2 imádnivaló kis lurkó, akik szétszedik az idegeimet, hogy aztán egy-egy öleléssel rendbe is tegyék :)... tehát már "csak élni" kell. Milyen naív is az ember lánya gyermekként... :)

Arra gondoltam, ezt az örömteli évfordulót valami ehhez méltó turmix-szal kéne megünnepelni. És... ha már nem tortázok, azért dőzsölni szabad! A biztonság kedvéért vetettem Robival egy tortát, hátha valakinek eszébe jutna felköszönteni, és tudjak valamit (dobni) tolni az arcába! :)

Ebben a hideg télben egy kis egzotikumra vágyom... legyen akkor ... Pina colada turmix! Hm? Hogy tetszik? Illik hozzám? Kókusztejjel, ananásszal... Nosza, a gondolatot tett követte. Még tegnap elrohantam kókusztejért, beszereztem a satöbbit, ma pedig elkészült a mennyei étek és még ünneplőbe is vágtam magam, mielőtt valaki "itthonkában" meglepne! :D Így hát fölvettem a pörgős szoknyámat és a kopogós cipőmet, és dobtam egy puszit a tükörnek!

Sok a rizsa, mi? :) Oké, térjünk a lényegre...
Na szóval a mai turmix neve: Pina colada turmix. Nem újdonság és nyilván nem én találtam ki, csak élvezem! :) Elkészítése - vásárlás nélkül - kb. 5 perc. Vásárlással kicsit több! ;)

Hozzávalók szép sorban:

0,5 liter kókusztej
1 ananász
1 narancs (van aki nem tesz bele, én tettem)
1 banán
mentalevél (ha valaki pepecselni akar azzal, hogy kidíszítse, ivás előtt)
agave szirup (ízében szerintem ehhez, ez jobban passzol, de persze jó a méz is, ha nem lenne elég édes)

Hát ebből most kimaradt a zöldség, hacsak a 2 másodpercig benne ázó mentalevelet nem tekintjük annak, amit a fénykép kedvéért dugtam bele két pillanatra.
Ha épp kifogyott a házi kókusztejed, ne csüggedj készíthetsz ilyen csodát kókuszreszelékből is pl. így ahogy Antal Vali csinálja. (bár nekem ez túl zsíros)

Na ezzel is megvolnánk! Imádnivalóan finom lett! Sűrű, krémes, lágy... hm... már csak egy fehér homokos tengerpart kéne a se**em alá, néhány pálmafa körém, egy-két ágyékkötős csávó.. na meg egy kis tequila... ;)

Na pá! Legyen Neked is szép napod! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése