2015. január 16., péntek

5. nap

Úgy kiugrottam reggel 5-kor az ágyból mint az Órarugógerincű Felpattanó! ... Yesss! Eszembe jutott a neve! :) Ha nem tudod ez mi a szösz, ne aggódj csak az van, hogy Téged valószínű nem a Futrinka utca nevelt, vagy Pompom, aki ül egy ágon, egy szééép hosszú ágon... :) és talán nem a szökőévenként vetített Tom és Jerry-k vagy Tapsi hapsik csaltak üdvözült-boldog gyermekmosolyt az arcodra!

Szóval FRISSSSEN ébredtem! Olyannyira, hogy kedvem lett volna egy viharos párnacsatához a párommal, ám tudom, hogy ő nem igazán kultiválja az ilyen hajnali partizán akcióimat! :) Így a futógépen fárasztottam le magam... Ma reggel futottam először az idén. Az év eleji köhécselés és a kihívás elején érzett alacsony energiaszint nem igazán kedvezett a beépített mozgásérzékelős génemnek. Meg is lepett hogy egy 30 perces intervall futást végig tudtam csinálni (éhgyomorra) szédülés, hányinger vagy a legkisebb rosszullét nélkül....  hogy aztán ez a gyönyörűség új energiával töltsön fel! :)

A színe élénkpiros, az íze pedig igazi különlegesség!
Hozzávalók: 1 cékla, 1 sárgarépa, 40 dkg sütőtök, 2 banán, 1 alma, 1 körte, és datolya ízlés szerint, én hármat raktam bele. Plusz víz természetesen. Kicsit tovább kell pörgetni a turmixot, ugyanis a sütőtök és cékla elég kemény zöldségek, s ha a homogén állag elérése a cél, ahhoz kb. 3x20 másodpercig kell nyomatni neki. Nyilván turmixa válogatja. Nekem egy 600 wattos gépem van.

Az energiaszintem mintha napról-napra nőne, az alvásigényem pedig - ezzel fordított arányban - meredeken csökkeni látszik. Egyáltalán nem vagyok éhes, és nem érzem az ételek és az ízek hiányát sem. Persze a turmixokat is igyekszem válozatosan összeállítani a tápérték és az íz figyelembe vételével.
Ami még meglepő - ezt Victoria is írta a könyvében - hogy folymatosan szűnik a sóvárgás a sósságok után. Pedig én inkább sós-, mint édesszájú vagyok.

Nagyon szeretem a kényelmét ennek az étkezésnek, hogy pár perc alatt elkészül a napi betevő különösebb tervezés nélkül. 
Kétnaponta járok bevásárolni hozzá, hogy mindig, minden friss legyen. Ez ugye a tápérték miatt is fontos, illetve nem szeretném ha bármi pocsékba menne azért, mert rámromlik.

Szóval szépen haladok! Holnap ismét egy zöld turmixot hozok egy kelkáposztásat! Finom lesz ígérem! Kipróbált recept! :) Akkor pá, holnapig.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése