2015. január 26., hétfő

A fele letelt...

Azt hiszem, már Te is tudod, hogy szeretem a kihívásokat! 2015 első kihívásának a feléhez értem. Már le akartam írni korábban, hogy ki vagy mi inspirált arra, hogy ezt végigvigyem, de valami mindig elterelte a gondolataimat...

Akkor most leírom. Korábban is csináltam már kúrákat, és éppen keresgéltem a neten ilyenek után, amikor kidobott a goggle egy találatot, ami voltaképp egy köszönőlevél volt, amit egy nő (nem tudom a nevét, csak J) írt a visegrádi Vitalizáló Vendégház tulajdonosnőjének, amiben megköszönte a sok segítséget és támogatást a terve végrehajtásában. J egy kőkemény elhatározást követően, 6 hónapos(!) léböjtkúrát csinált végig. Természetesen állandó orvosi kontrollal. A kezdő súlyát nem írta le, csak annyit, hogy fél év alatt a testsúlyának a felét elveszítette. Én pedig olyan mérhetetlenül tudom tisztelni az olyan embereket akik elhatároznak-belevágnak-és megcsinálják, hogy őrület!

Korábban még soha nem hallottam olyanról, hogy egy ember ne egyen 6 hónapig... ugye ez mutatja meg milyen korlátoltak is vagyunk, hiszen csak azt tudjuk megtenni, ami belefér a komfortzónánkba, és amire így képesnek tartjuk magunkat, de azt minden további nélkül, kőkeményen végigcsinálva! Mi hát a megoldás? Tágítani kell azt a zónát! Ez a nő megtette! Ismeretlenül is le a kalappal előtte, nagyon gratulálok neki az elhatározásához, a teljesítményéhez és ahhoz, hogy tűzön-vízen keresztülvitte a tervét, elérve ezt a nagyszerű célt!

Ha érdekel, Itt olvasható J levele.

A mai turmixom igazi felüdülés, tömény frissesség! Ma egyébként is nagyon jó napom van, olyan mosolygósan boldogságos vagyok! :)

Grapefruitos-körtés zöld turmix

1 csomag spenót
1 grapefruit
1 érett avokádó
1 körte
2 banán
2 evőkanál goji bogyó
méz/datolya (ízlés szerint)
víz

Imádom a grapefriut kesernyésségét így én kevéssé édesítettem, de azért odaírtam opciónak a mézet vagy a datolyát, ki, hogy szereti alapon... Próbáld ki bátran! Tetszeni fog! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése