2015. január 4., vasárnap

30 napos kihívás

Nagyon-nagyon szeretem a kihívásokat! Ebben az évben több ilyen 30 naposat is tervezek. Ebben lesz mindenféle fincsi megmérettetés. Egészség, edzés, munka stb. témakörben.

Az első január 12.-én veszi kezdetét! :)

 
Hétfőre terveztem, de jelenleg épp dögrováson vagyok, torokfájás-köhögés-hörgő hang kombó kapott el (most simán beválasztanának szinkronhangnak egy horrorfilmbe!), és ilyen állapotban, hogy nem vagyok 100-as, nem akarok belevágni. Illetve lesz egy tréningem január 8-9-én, a Lurdyban, s ott sem akarok kreténkedni a turmixgépemmel! :D Remélem addigra helyreáll legalább a hangom... mert para vagyok tőle! :)

Nos - írni azért még tudok - ez év első kihívása a 30 napos turmix "cselendzs" lesz! :) Ennek a lényege - azt gondolom - benne is van a nevében, miszerint 30 napig csak turmixokat fogok fogyasztani. Nem, nem kenni kell, hanem inni!
Ez idő alatt megosztok Veled majd egy csomó-csomó csodaszép és megaegészséges zöld-piros-sárga színű turmix receptet is, a legfinomabbak közül! Csak így megy a 30 nap! Mit is mondhatnék, ínyenc vagyok! :)
És valószínű lesz egy pár új, érdekes kísérlet is ebben a 30 napban, hiszen ilyen kihívásnak még nem tettem eleget! S mivel a változatosság engem is gyönyörködtet, kipróbálok új recepteket is!

Eldöntöttem, hogy ebben az évben végigcsinálok legalább 10 db, 30 napos kihívást ilyen-olyan témákban! :) Huu ez nagyon izgalmasnak ígérkezik! Máris elkapott a gépszíj! :D

Hogy tudj követni, minden nap itt fogom dokumentálni a történéseket, a recepteket és a közérzetem, lelkiállapotom, életkedvem satöbbi rezdüléseit! :)

Ha van kedved, kövesd ezt a hónapot! Vagy - ami még jobb - ha van elszántságod és szintén odavagy a kihívásokért, tarts velem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése