2015. január 15., csütörtök

4. nap reggele...

Nemrég ráálltam a mérlegre. Nem szoktam magam állandóan mérni, de most kíváncsi voltam van-e valami változás. Amikor belekezdtem ebbe a 30 napba, persze lemértem a centiket, és ezeket majd a finisben akarom megint. Ma reggel viszont megdöbbentem. Azért ez nem semmi! 3,4 kilóval vagyok könnyebb, mint január 12.-én, amikor elkezdtem és még csak 3 nap telt el.

Nyilván tudom, ez nem nettó súlyvesztés, hiszen nem táplálkozom normálisan, és elsősorban nem is ezért indítottam el ezt a programot, de azért mellékhatásnak nem rossz! :)
Nem számolom, hogy pontosan mennyi kalóriát veszek magamhoz naponta ezekkel a turmixokkal (nem szeretek pepecselni ilyesmivel), de valószínű, hogy 1000 kalória sincs, viszont a jó hír az, hogy van energiám. Talán kalóriában kevés, amit beviszek, de ugyanakkor tápanyagban mégis nagyon tömény és koncentrált. Nem szedek mellé semmi plusz kiegészítést, vitaminokat vagy egyebeket. Csak a turmixok vannak és sima vizet iszok, ennyi.

Van még egy másik hozománya ennek a táplálkozásnak. Az önkontroll és a határok kitolása, de ez utóbbiról már írtam. Tetszik az, hogyha elmondom bárkinek, hogy most nem eszek 30 napig, csak iszok, mereszti a szemét, mert képtelenségnek tartja. És ezt - perverz vagyok - úgy szeretem! :) Annyira imádok olyan dolgokat csinálni, amiket mások képtelenségnek tartanak! Persze, még én sem tudom, hogy fog menni ez nekem, hiszen korábban - ilyen hosszan - még nem fordult elő, hogy ne egyek. A léböjtjeim maximum 5 naposak voltak. No, majd kiderül... :)

Még jövök a mai penzummal...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése