2015. január 23., péntek

12. nap - Eddig - 6 kiló

Voltunk bevásárolni. Ilyenkor általában feltankolom magam turmix-szal, hogy még véletlenül se legyen üresen korgó a pocim. De még így is fel kellett kötnöm az összes gatyámat, amikor megéreztem a frissen sült stangli illatát... Ilyenkor persze bőszen mondogatom magamnak, hogy ezek mesterségesen gerjesztett illatok (erről olvastam) nem valódiak, és ezzel csak az emberi érzékelést igyekeznek becsapni. Van New Yorkban egy cég, IFF a neve melynek illatrészlege olyan szagokat kínál, melyek a vevőket vásárlásra ösztönzik. (Ha ez a téma, érdekel, elolvashatod, A leves hazudik című könyvben, hogyan nézik felháborítóan hülyének az embereket.)
Ám mindez infó birtokában is kemény menet volt ez... :)

Nyilván könnyen határozunk el dolgokat, amiket majd így vagy úgy fogunk tenni, könnyen kimondjuk, hogy egy helyzetben majd így vagy úgy fogunk viselkedni... és én is viszonylag könnyen határoztam el, hogy végigcsinálom ezt a 30 napot, de most kezd azért kemény lenni.

Mindent összevetve, eddig ez a leghosszabb méregtelenítésem. Általában évente kétszer szoktam végigvnni egy 10 napos barna rizs kúrát, amikor csak ilyen-olyan zöldséges barna rizst eszek. Szeretem a barna rizst, nem nehéz kipipálni ezt a 10 napot, annyit ehetsz amennyit akarsz, és általában mínusz 4 vagy 5 kiló az eredmény. Meg volt egy pár 5 napos léböjtöm. Turmixokkal ezidáig még nem teszteltem magam. De ennek is eljött az ideje.
Itt a 12. napnál és mínusz 6 kilónál a szervezetem már kezdi méltatlankodva követelni a jogait és vágyik a megszokott ételekre, ízekre. De én tudom, hogy csak a megszokás "beszél belőle" én pedig úgy döntöttem, hogy nem hallgatok rá! :)

Holnap jön a család, hogy megünnepeljünk engem és a sógoromat, így dupla szülinapi bulit csapunk. Hideg tálak, sültes tál, torta és satöbbi... ahogy dukál. A vendégeknek.
Nekem marad a turmix. Úgy érzem, ez lesz az első kemény feladat a 30 nap során. Holnap jövök a részletekkel, hogy viseltem... :D

És a mai turmixom...
Gránátalmás-spenótos zöld turmix

1 csomag spenót (10 dkg)
1 avokádó
1 gránátalma
2 banán
2 evőkanál goji bogyó
5 db datolya
víz

Plusz édesítés semmiképpen sem kell bele, mert a datolyák épp eléggé megédesítik.
A gojit és a datolyát tegnap este beáztattam. Egyrészt mind a kettő jól megduzzad, és így a kicsike goji bogyókat is szépen és könnyen viszi a turmixgép, másrészt pedig a datolya levét később is felhasználhatjuk édesítésre. (Persze így hűtőben kell tartani.)


Az íze remek, imádnivalóan finom és szuperkrémes a banántól és az avokádótól. A színe elég ijesztően sötétzöld, de ez senkit se tántorítson el a fogyasztásától, nagyon finom turmix-szal lesz dolga! :)

Holnap jövök a bulis élménybeszámolómmal! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése