2016. február 16., kedd

A technika ördöge...

Írtam már, mennyire imádom a civilizációs vívmányokat, úgy mint számítógép, okostelefon, kutyagumiösszegyűjtő zacskó?
Nos, ha még nem, akkor épp itt az ideje! Egy hete - kedd reggel - mámorosan a gondolattól, hogy a saját magam által kreált és megálmodott keretek közé szorított turmixkihívásnak eleget tegyek, be akartam kapcsolni a számítógépemet... mert a reggel ugye ezzel kezdődik szerénytelenségemnél... és azonnal belém villant az értékesítési tréningeken tanult szösszenet... "próbálj meg felállni" és felálltam, mire a tréner "ne csináld, csak próbáld meg"! :D Nos, rendületlenül próbáltam, próbáltam bekapcsolni, de csak a fekete monitor meredt rám... Kész, kaput lett az alig 3 éves gépem... Egy kisebb vagyonért cserébe azonban a doktorbácsi megmotiválta, hogy adott gomb megnyomására úgy reagáljon, ahogy kell... Szóval ma lett kész. Friss, és meleg, újra bekapcsolható, újra van konfigurálva, bármit is jelent ez a szó...

Hogy mi történt ezen a héten? Hát kérem szépen, el voltam veszve... szipókáztam a turmixomat és senkinek se tudtam beszámolni róla! Szörnyűűű volt! Annyira magam alá kerültem, hogy egy kisebb fertőzés le is ejtett a lábamról, így a múlt vasárnap volt az a nap, amit senkinek se kívánok, csak az ellenségeimnek... :)
Mivel 3 nap alatt kevéssé javultam a nagyis praktikáktól, kénytelen voltam ismét orvosi segítséget kérni, ezúttal én romlottam el... Ez a doktornéni szerencsére nem kért egy kisebb vagyont, hogy helyrehozzon, de a szuper kis antibiotikum, a maga egy méteres betegtájékoztatójával, rendesen alám vágott. Kellemes kis mellékhatások közül választhattam... szívverés lassulás, végtagfájdalom, látásgyengülés, .. és külön kiemelve, hogy nők csak fokozott óvatossággal használják. Gondolkodóba estem... ez vajon mit jelent? Finoman kapjam be, mert robban? 

Az egyhetes gyógyszeres kezelés végett, okafogyottá vált a méregtelenítő kúrám, így 10 nappal a vége előtt, ma felfüggesztem a 30 naposomat. Igazán sajnálom, akinek csalódást okozok ezzel, de az én csalódottságomat úgy sem tudja senki sem felülmúlni. Egy hónap múlva újra belevágok. Addig legyetek jók!
Na pá!
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése