2016. február 6., szombat

8. nap - Apró sikerek

Mert már vannak... :)
Egyrészt mozdulnak a kilók... Angélának ígértem, hogy leírom mennyi mínusznál tartok, már ami a kilókat illeti, nos, nőiesen bevallom, elfelejtettem ma reggel lemérni magam... 3 napja mértem, akkor 1,5 kilócska mozdult el rólam máshova, tehát akkor kb. 2 kiló körül tarthatok...
Másrészt pedig csökken az alvásigény... Egy kedves ismerősömmel éjjel fél egyig beszélgettünk és másnap reggel már 6 órakor magamtól felébredtem... Valószínű a fáradtságosabb időszaknak vége, s végre átlendülhetek teremtésbe! :D

Ma a piacon kezdtem a reggelt bevásárlás végett, hogy felfrissítsem a készleteimet, mivel nagyon gyorsan elkopnak... De hogy ne éhgyomorra kóvályogjak a forgatagban, gyorsan összedobáltam egy kis  gyömölcsturmixot... színre pont ilyen volt mint a képen, de annyira ízlett és olyan gyorsan leküldtem, hogy el is felejtettem lefényképezni... Igen, pont ilyen volt, megismerem... :)

Alma-körte-banán turmix

2 alma
2 körte
2 banán
1 narancs
méz
víz






Kerestem Irénke nénit, akitől tavaly ilyenkor gyönyörű üvegházi spenótot vásároltam, de nem találtam sehol... remélem nincs baja... Így be kellett érnem valami mással... Céklalevelet vettem! Ilyet még úgy sem tapasztalt a szervezetem és jól meg is kérték az árát, de ma engedékeny voltam magammal... és vettem egy sor olyan dolgot, amit még soha nem tettem turmixba... pl. papayát, birsalmát, fügét...
Annyira szeretem látni az árusok arcát, amikor dicsérik a portékát, meg hogy főve/sütve majd milyen finom lesz, ha éppen sütőtököt vagy kelkáposztát vásárolok, és mondom, köszönöm, de nyersen fogyasztom... Azonnal felszalad mindegyiknek a szemöldöke... Nyersen? Én meg már megszokásból hadarom, hogy "igen, igen, ez egy ilyen kúra... 30 nap..." stb. majd pedig összehúzott szemmel néznek utánam... ez se normális... :)))

Na ezt figyeljétek meg, milyen szuper fényképet készítettem a turmixra ítélt céklalevelekről... szerintem annyira jóóó! :)  S íme, a mai második turmixom:

Céklás-papayás turmix

1 csomag céklalevél (10 deka)
1 fej cékla
1 papaya
2 banán
2 körte
3 dundi datolya
víz

Elfelejtettem megkérdezni az árustól, hogy a papayát, ki kell-e magozni, de amikor megkóstoltam egy magját, már biztosan tudtam, hogy igen! :) Az összhatás egy igazán szemet gyönyörködtető és nagyon kellemes ízű ital lett. Egy dolgot sajnálok csupán, hogy a papayát nem kóstoltam meg magában, csak a magját, így még mindig nem tudom, maga a gyümölcs milyen ízű... :)
Igen, kicsit kótyagos voltam ma... talán az éjszaka hatása? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése