2016. február 8., hétfő

10. nap - Ez most nehezebb, mint tavaly...

... s pont ma jöttem rá, hogy miért... Mert dolgozom is mellette... :)
Tavaly januárban nem igazán tüsténkedtem a meló frontján. Jól sikerült a decemberi hónapom, s úgy is meg tudtam élni, ha kihagyom a januárt,.. na ezért (is) jó értékesítőnek lenni! :)
Igaz akkor munkatársaim se voltak, nem voltam még vezető. Most, hogy vezető is vagyok, új kollégák is vannak, interjúztatok is, egyéniben is teljesítenem kell, a meglévő kollégákkal is foglalkozok... így elég zilált vagyok a nap végére... :) s akkor még a stresszlevezető és boldogsághormont-adó finom falatokat sem élvezhetem úgy mint kávéééé, csokiiii :) ... na ez így már nagyon durva. De betartom. Ha belegebedek is betartom! Miért? Hiszen nem lát senki, ha bezabálok egy tábla csokit, vagy megiszok egy valag kávét, attól még tudnék okosságokat írni ide... Ki tudná meg? Csak én. És nekem ez pont elég. Az már nem kihívás lenne... hanem álság. És azt ki nem állhatom!

Holnap tréning is lesz! :) De jó, tehát egész nap az irodában leszek... készítenem kell vagy 4 liter turmixot holnapra, de hogy miben viszem el? Ez fogós kérdés... A shakerem ma az irodában hagyítam, így mínusz 7 deci... na majd reggelig kitalálom...

Turmixot természetesen ma is készítettem...Ez ízben nagyon hasonlít a spenótos zöld turmixra, kellemesen édes...

Céklaleveles zöld turmix

Hozzávalók:
10 deka céklalevél
1 alma
1 körte
2 banán
4 dundi datolya




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése