2016. február 7., vasárnap

9. nap - Hát ez nem jött be... :(

Ma nagyon hiányzott az étel... Már reggel úgy keltem fel, hogy őrült módon megkívántam a tejszínes főtt tésztát... még most is összefolyik a nyálam, ahogy írok róla... :) Na, ezek a vacak napok a 30 naposban, amikor - csak úgy a semmiből - előjön egy ilyen érzés... Nem sok ilyen van, de ha elkap, akkor szinte használhatatlan vagy aznap. Ezzel pedig foglalkozni kell, mert ilyenkor szokták nagyon sokan feladni a kihívást. De én nem vagyok az a feladós tpus.
Ekkor két választásod lehet... Vagy összedobsz egy fogadra való turmixot (bár ez nekem ilyenkor nem sokat segít) vagy egyéb módon kényezteted magad... nos, az utóbbit választottam... Mivel gyönyörű idő volt, tettem egy nagy sétát az erdőben, aztán pedig elmentem szaunázni! :) Szerintem már több éve nem szaunáztam, nagyon jólesett! :) Már sokkal jobban vagyok, a kívánás meg majd csak elmúlik... :)

Ha készülsz ilyen kihívásra, amit én is csinálok, vagy bármilyen másikra, már jó előre készülj fel a vacak napokra is, mert egyet tudok garantálni, hogy lesznek. 1-2 tuti! S ha felkészületlenül érnek, sanszos a feladás. Te ismered magad, te tudod, hogy mit csinálsz ha rossz a kedved, mivel tudod felvidítani magad. Tehát jó előre célszerű összeírni ezeket, hogy tudd kezelni az ilyen helyzeteket.

Kényeztetni akartam magam turmix-szal is, de ez most nem jött be...
Elhatároztam, hogy kipróbálom a birsalmát turmixban... Olyan sokan szereteik csak nem lehet olyan rossz - gondoltam. Kerestem hát egy birsalmás turmix receptet, s azt választottam, amivel a legjobban tudok azonosulni... Megmostam, felvágtam, de már az állaga is olyan furcsán darabos volt, meg kemény, és az illata sem tetszett. De gondoltam a lötyiben majd megváltozik... hát nem... nem győzött meg. Azért csak leküldtem... Agyon lehetett volna vágni mézzel, de annak nem sok értelme lett volna...De azért közreadom a receptet, hátha valaki szereti a birsalmát... Én egyelőre annak örülök, hogy csak egyet vettem belőle! :)

Na szóval Birsalmás turmix:

1 szép nagy birsalma
2 alma
2 narancs
1 negyed citrom
20 deka sütőtök
fahéj (2-3 ütögetésnyi)
méz 
kb. 1 liter víz

Ennyivel is okosabbak lettünk, hogy a birsalmát nem nekem találták ki. Akkor már inkább a gyömbér!!! :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése