2016. február 3., szerda

5. nap - Ma dupláztam, kétféle turmix is készült

Többen kérdezték, hogy tényleg csak annyi ételt viszek be a testembe, amennyi egy leírt turmixban van? Nos, nem. Nem aszkéta életmódra esküdtem fel ebben a 30 napban, hanem egy egészségesebbre. Tehát ha éhes vagyok, turmix. Ha megkívánok elrágcsálni pl. egy körtét, akkor sem teszem meg, csak turmixban fogyasztom. Hogy miért? Mert így döntöttem. 30 napig turmix. Ennyi. Ha betartjuk a maguknak tett ígéretünket, az mindennél jobban épít minket önmagunk előtt! Ezért is jók ezek a kihívások! :)
Ha pedig a napi (leírt) turmix nem volna elég, akkor készítek még egyet, és ha az sem, akkor még egyet. Az is lehet, hogy nem olyan ízűt, mint korábban, hiszen az alaptumixhoz mindig fellelhető nálam minden hozzávaló (spenót, alma, banán, méz - datolya, víz)

Ma is kétféle turmix került ki a kezeim közül...
Reggel ismét tágítottam egy centi gyömbérrel a komforzónámat, és egy Spenótos-gyömbéres turmixot készítettem. Még a végén megszokom mire elfogy ez a 10 centis darabka... :)

Hozzávalók:

1 csomag spenót (10 deka)
2 alma
2 banán
2 teáskanál goji bogyó
méz (ízlés szerint)
víz (amennyi ellepi a cuccot)
1 cm-es gyömbér darabka

A másik, a délutáni adag, már más ízvilág lett. Egy kifejezetten savanykás turmixot kreáltam...

Kivis-almás turmix

Hozzávalók:

1 csomag spenót (10 deka - Aldiban lehet kapni, előre csomagolt változatban)
2 alma
6 kivi
2 nagy dundi datolya
(méz - ízlés szerint)
víz

De már ez is elfogyott... Ám ha megéhezek - ami már nem valószínű, készítek még egyet. :) Aki nem szereti a savanykás ízvilágot, bátran édesítse, de könyörgöm, nehogy cukorral vagy édesítővel! Datolya, banán, méz, agave szirup! Csak ezek legyenek az alternatívák! Maradjunk a természetes édesítésnél.

Ami a közérzetemet illeti, szerencsére elmúlt a hasogató fejfájásom, ami tegnap déltől végigkísérte a napomat. Nem vettem be gyógyszert, hiszen csak a méregtelenítés mellékhatásaként jelentkezett, és úgy döntöttem kibírom. Kemény menet volt, de sikerült, mára elmúlt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése