2016. február 1., hétfő

Még mindig a 3. nap! :)

Ma két csomóan megdicsértek! Reggel szürke kedvem volt, de később kék kedvem lett, s ennek adtam egy cseppnyi hangsúlyt, sminkben, ruhában és kiegészítőkben... "De jól nézel ki", "milyen jól áll ez a szín"... ilyeneket mondtak... Tudjátok milyen jóóó ilyeneket hallani, amikor szürkén indul a nap!? Na igen! A zöld szememhez egészen jól illik a kék! :) És ez a sok kedvesség olyan jóóóól esett, hogy el is múlt minden meg-, és elvonási tünetem! Tehát ha valaki lemaradt ma rólam, bánhatja! :)

Na de szólj már rám, hogy tömjén nem kell a mai turmixhoz :) így gyorsban rá is térek a receptre. Úgy döntöttem, hogy vigyünk egy újabb színt a 30 napba ezzel a színpompás Céklás turmix-szal, tehát egy ilyet rittyentettem! :) Bátran neki lehet esni, csuda finom, és kellemesen eltelít.

Hozzávalók:

1 kis fej cékla
1 nagy sárgarépa
1 édes alma
1 körte
2 banán
2 nagy dundi datolya
(méz vagy agave szirup, ha nem lenne elég édes - nekem nem kellett bele)
1 liter víz

A "víz" - jó esetben - nem csapvízre vonatkozik, inkább valamilyen formában tisztított vizet válasszunk és fogyasszunk. Nekem van egy 4 literes vízszűrő kancsóm, azt szokom használni, de amikor kifogyok a szűrőbetétből (mint most is) és semmilyen egyéb alternatíva nem áll rendelkezésemre, akkor még mindig van egy olyan megoldás, hogy felforralok egy fazék vizet, visszahűtöm, és azt használom a turmiuxhoz. Minden jobb, mint a csapvíz! Aztán pedig lehet szipókázni szorgalmasan. Ahhoz, hogy csak pohárból nyeldekeld, sűrű, ezért javaslom a szívószálas fogyasztást. Jobban jársz vele! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése