2017. április 14., péntek

Tavaszi 30 napos turmix-, és lékúra

Ahogy nézem nem tüsténkedtem blogfrontot az elmúlt bő egy évben... no de most! Indul egy újabb kampány! :) (Ezt hogy tudnám megváltoztatni, hogy ne csak kampányszerűen éljek egészségesen...) Na, ez lesz az év igazi kihívása! :)

Rám fér már egy kis "izgalom", mivel eléggé ellaposodott a Zéletem az utóbbi időkben és kissé szétziláltak az események is. Ez abban nyilvánult meg, hogy elveszítettem a fókuszt, vagyis mindenre koncentráltam csak magamra nem... Aki járt már így, észrevehette, hogy ez szükségszerűen együtt jár azzal, aminek  a legtöbb nő térdét csapkodva örül, vagyis megnő a sejhaj, és - tavasz lévén - kivirulnak a combokon a karfiolrózsák. Na persze ezt a kebelméret is követi, bár a nőket ez kicsit sem vigasztalja... bár a pasikat - úgy tűnik - nem igazán zavarja a karfiol (a legtöbben észre sem veszik), ha kellemes méretű kebel társul hozzá...

Nos, szó, mi szó úgy döntöttem, hogy Húsvét után ismét belevágok egy turmixkúrába. Azt hiszem ez a egyetlen épeszű ötlet fogalmazódott meg bennem az elmúlt fél évben... mert megint hoztam egy sor rossz döntést, ami úgy tűnik velejárója a fókusz elvesztésének. Mentségemre legyen mondva, piszok nehéz időszakon vagyok túl. Nem nagyon akarok lelki mélységekbe bocsátkozni, elég az hozzá, hogy ha az életed egyik területén nem vagy toppon, az keményen rányomhatja a bélyegét valamennyi területre, amit éppen tapasztalok... Viszont tudom, hogy ez fordítva is igaz! Ha az egyik területeden visszaszerzed az irányítást, az pozitívan hat az összes többire is! Nos ezen fogok dolgozni ezen a 30 napon. Bár ezúttal kicsit továbbmegyek mint legutóbb. Akkor nem volt egyéb mint, hogy turmixokat kreáltam, és írtam a blogomat...

Ezúttal összekötöm más dolgokkal is, úgy mint edzés, masszázs, szauna, és szoli... már csak azért is, mert ezek kellemes elfoglaltságok, a lelkemre is hatnak, segítik a cél elérését, és ami a legfőbb: helyben tartják a fókuszt. Úgy tervezem, hogy a masszázst és a szaunát heti 3x beiktatom a hetembe, a szoliból elég heti 2 alkalom. Az edzéseket is átformálom, mert kiegészítem az 5 tibeti rítussal... Aki nem tudja mi ez, nézze meg a youtube-on. (A fiatalság forrása) Öt rendkívül egyszerű gyakorlatról van szó, amit bárki el tud végezni.

S hogy mire jó az 5 tibeti rítus?

Olyan hatásai vannak, amikért mindenképpen érdemes, azt a napi 15 percet rászánni az éltünkből...
  • közérzetjavulás, depresszió eltűnése
  • vitalitás, az állandó fáradtságérzet elmúlása
  • ízületi fájdalmak megszűnése
  • fogyás
  • légzőszervi problémák eltűnése
  • pajzsmirigy problémák megszűnése
  • ősz haj visszasötétedése
  • tónusosabb izomzat kialakulása
  • narancsbőr megszűnése
  • ráncok kisimulása

Véleményem szerint ez szintén segít helyén tartani a fókuszt, illetve több pont annyira jól hangzik! Pl. ősz haj visszasötétedése - azt hiszem leginkább erre leszek kíváncsi... A kúra hatásához mindenképp sokat hozzáad, így belevesszük ezt is. Nos szépen összeállt ez a 30 nap. Már csak le kell tolni... :)
Akkor holnap bele is vágok. Minek halogassam?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése